torsdag

jeff slutade vid 12 idag.
vi tog bilen och åkte runt lite.
slutade med att vi åkte till svartåfors.
jeff och felicia badade.
eller, felicia håller sig somsagt till kanten så inte
det lättaste att få med henne ut i vattnet ;P

stannade till vid maxi på vägen hem och handlade lite.
när vi kom hem så tog jag på mig andra kläder och gick ut i spåret
med musik i öronen. riktigt skönt faktiskt, men jobbigt.
fy satan så dålig kondis man har. helt otroligt!
men det ska det försöka bli ändring på.
men kan inte pressa mig hårt just nu direkt.
var ju inte allt för länge sen man födde barn och har inte varit
på efterkontrollen än.

men en helt underbar dag med min lilla familj var det iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0