fredag

denna vecka har felicia varit hemma från dagis. hon har varit riktigt förkyld och hostat en del. sovit oroligt osv. i veckan har vi mest tagit det lugnt. varit i malmslätt på ett trevligt besök :) felicia fick leka lite med lilla söta alwa också. lite bus hanns självklart med. (stopp i avloppet). haha. igår så hade vi besök av min farfar. blev fika och lite prat. han stannade inte så länge. när han hade åkt så åkte jeff,jag och ungarna iväg till ikano för att köpa lite saker. eddie är nog på g att få tänder. han är inte alls sig lik. riktigt pipplig och sover som en kratta. lilla gubben.. natten till idag vaknade han 3 gånger. han som bara brukar vakna en gång mellan 5-6 och vilja ha mat annars. sen har man ju blivit ganska så "bortskämd" när det gäller att få de timmars sömn på nätterna. så min kropp är helt slut just nu. när eddie har lyckats somna så har felicia vaknat. så, lite oroligt är det på nätterna här hemma. men det går ju över med tiden :) ikväll så kom jeff hem från jobbet i typ 30 minuter och fixade iordning sig innan han åkte iväg igen. han ska nämligen äta julbord med jobbet. så han kommer nog inte komma hem förrän inatt. jag och ungarna har ätit mat och haft det mysigt med lite gott. eddie somnade för lite mer än en timme sedan så nu är det väl bara en tidsfråga innan den lilla fröken vill lägga sig också. perfekt, då kan jag kolla på lite julklappar på nätet ;) felicia tjatar om att hon vill ha en hoppgunga bara för vi funderar på att skaffa en till eddie (han älskar att hoppa när han står upp i knät). försöker få felicia att förstå att hon är en stor tjej och inte behöver det. går väl sådär.. haha. nää,nu ska jag mysa lite med felicia innan hon ska lägga sig. idol börjar ju om några minuter med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0