Julafton

Kom hem för en liten stund sedan efter en alldeles underbar julafton!
Haft mycket trevligt med nära och kära.
Felicia måste varit riktigt snäll i år! Hon fick så mycket paket så hon inte ens orkade öppna alla. Så, jag och Jeff fick öppna en del. Felicia slutade öppna sina paket när hon såg att jag hade fått en pruttkudde av tomten ;D höhö. Det är det lilla som är roligast!
Men självklart fick Eddie ett och annat fint han med! :)

Det finaste julklapparna som barnen fick var från farmor Susie och terry om man frågar mig. Susie hade fixat egengjorda riktiga böcker till båda barnen. Eddie fick en pekbok som innehöll, mamma,pappa,Felicia,farmor,farfar,terry,mormor,morfar,ove,hampus,fanny,emmy och tindra. SUPERFIN! :)

Felicia fick en alldeles egen saga där hon var huvudrollen som prinsessa. Jag och Jeff var drottning och kung. Och Eddie prins. Alla andra som fanns med i eddies bok var med i hennes och hjälpte till med att bygga ett slott.
Hmm,låter lilla lulligt men fy fan så fin den var! Man förstår mer när man ser den :)
SÅ TACK!

Och tack alla andra för de fina julklapparna barnen fick!

Vi köper ju bara julklappar till barnen i familjen så de vuxna kör julklappsrace sedan. Och självklart fick jag och Jeff med oss de finaste sakerna. Bl.a. ett strykjärn och usb minne.

Ae,om man skulle få sig lite sömn inför morgondagen. För då drar vi iväg till jeffs pappa i igelfors där Felicia ska få öppna den största julklappen av alla. Hon ska nämligen få ett Ikea kök av honom :) sedan har jag lagt undan ett par paket som innehåller kökssaker som jag tänkte att hon skulle få öppna imorgon.

Hoppas att eran dag också varit kanon!

GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0