lördag

nu har jag suttit och gått igenom allt som behöver köpas till storbaket idag. blir att baka lussebullar,knäck,gräddkola och pepparkakor. håll tummarna för att knäcken blir bra detta år! hehe. igår åkte felicia hem till sin far vid 13. hon kommer hem vid senast 15 idag eftersom vi ska baka. hon "älskar ju pepparkakor massor! är min favorit!" hehe. i onsdags så hann vi bara damma lite för sedan kom emmy och plingade på dörren. riktigt trevligt faktiskt. inte ofta hon kommer på besök. vi gick bort till affären och köpte lite till maten vi skulle göra. och en del godis.. ajjabajja. hon tog bussen straxt efter 20. så jag behövde inte vara ensam hemma för straxt efter kom jeff :) ungarna somnade vid 19 som vanligt ungefär. tänkte bjuda på lite bilder från de senaste veckorna. de är tagna med mobilen så de är ju inte toppen kvalité direkt.. NÄHE! kan någon förklara varför man inte kan ladda upp bilder?! :/ ajja, jag får väl återkomma.. ska försöka fixa de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0