lördag

Blev en lång dag idag!
Mycket oväntat som hände. Men dagen i sig var bra iaf :)
Nu har vi varit hemma i typ en timme. Har precis slagit in alla julklappar till julklappsracet och de sista jag köpte till Felicia och Eddie.

Tror att hon kommer bli gladast av det hon får av jeffs pappa faktiskt. Hon kommer få ett kök från Ikea men det får hon inte öppna förrän juldagen när vi ska hem till honom :) paketet står i vardagsrummet här hemma så jag kan lova er att hon allt har varit framme ett antal gånger och velat öppna. Iofs inte bara det, utan alla! Men hon har kunnat hålla sig i skinnet. Duktig tjej :)

Nää ni, nu har jag tänkt att färga håret såhär tidigt/sent på julafton. Känner för en förändring.
När det är klart må jag lova er att jag ska slänga mig på kudden i sängen. Fan så skönt det ska bli att få sova lite. Inatt ska karln gå upp när Eddie vaknar. Har han sagt iaf ;P hehe. Men Eddie pojken somnade för knappt en timme sedan så jag tror nog att han kommer sova ett tag nu!
Felicia är somsagt hemma hos sin farfar och Marita. Vi saknar henne till 1000 men vet att hon har det så bra där :)

GOD JUL ALLIHOP OCH HA EN UNDERBAR DAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0