måndag

Vi var ute ett tag förut och lekte lite. Eddie sov i vagnen hela tiden.
Felicia var inte på sitt bästa humör. Trött. När vi hade varit hemma ett tag så ställde jag mig och lagade mat. När vi skulle äta fick Felicia något litet utbrott bara för hon var så trött antar jag..så hon åkte in på sitt rum.
Det blev förvånansvärt tyst efter ett tag av skrik. Så efter att jag hade matat Eddie och lagt honom så fann jag henne i sitt tält. Sovandes med alla sina mjukisdjur.

Bilden är väl inte den bästa men hon ligger iaf halvt på sin saccosäck och sedan har hon lagt massor med djur över sig. Haha <3

Nu ska jag passa på att slappa lite innan Eddie vaknar igen. Felicia lär Kaj väl få väcka sedan för annars kan hon sova i närmare 3 timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0