måndag

Eddie vaknade runt 9 imorse så Jeff gick upp med honom. Både Felicia och jag vaknade närmare 10. Riktigt skönt!

Vid lunch kom svärmor och terry. De skulle laga lite engelsk julmat. Under tiden som terry höll på med maten och Jeff kollade ungarna åkte jag och svärmor till elgiganten. Tyckte att det var på tiden att jag köpte en ny laddare till min dator som bara legat i en låda i över 1 år. Var lite folk på Elgiganten om man säger så!

När vi kom hem hade även Tim kommit hit. Vi käkade osv. Min huvudvärk som jag haft under dagen blev värre så jag gick och la mig vid 17 tiden. När jag vaknade hade jeffs mormor och morfar kommit för att fika. Så, blev att fika lite och snacka skit. Sedan åkte alla hem.
Nu har jag precis kollat på teen mom. Eddie sover. Jeff sitter vid datorn och Felicia är fortf vaken och gör av med sin sista energi för dagen. Ska lägga henne alldeles strax. Nu är det den där Mary på tvn med :)

Hör att det börjar blåsa lite nu igen..fan.

Imorgon ska karln till jobbet igen. Jippi...får se vad jag och ungarna ska hitta på.

Fan, vad jag älskar min underbara familj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0