tisdag

När jeff kom hem åkte vi och storhandlade. Det blev ett par tusen.
Men skönt när det väl är gjort! :)
Båda ungarna var lika duktiga som vanligt.

När vi kom hem lagade jag mat och Jeff badade Eddie. Efter maten duschade jag av Felicia och nu ligger Eddie och sover. Jag sitter med röd hårfärg i håret idag igen. Tyckte att det kanske kunde bli bättre än vad det blev i fredags.

Nu säger Felicia att hon är trött. Hon har inte sovit något idag heller så det förstår jag om hon är :)
Denna natt kör vi utan blöja. Är dags att försöka vänja henne att sova utan blöja nu. Blir väl lite kiss de första nätterna men det är sånt man får ta :)
Jag tror allt att hon är redo. Hon dricker ju fortf välling på kvällarna så inte så lustigt om hon kissar på nätterna. Samtidigt känner jag att det är bra att hon fortf dricker välling eftersom hon bara väger 12 kilo..
Men det kommer hon ju också sluta med så småningom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0