torsdag

Eftersom bägge ungarna sov dåligt inatt så var de rätt så trötta imorse. Blev att slappa och kolla på filmen trassel. Riktigt bra må jag säga! :)
Jag älskar "barnfilmer".

Jeff slutade vid 12 idag så när han kom hem åkte vi och trängde oss inne på Ikea med alla andra.
Köpte lite förvaringsmöbler till felicias rum. Bl.a. en byrå och två lådor och två stycken vägghyllor för alla hennes böcker!
Hann rensa lite i hennes rum innan de var dags för mig att sova ett par timmar pga migrän. Nu har jag varit vaken ett tag och har hunnit med att plocka och styra lite. Har faktiskt plockat ned julen för i år...

Nu ligger Eddie och sover lite men han vaknar nog snart igen. Han har ju slutat sova från och med 19. Utan sover högst en timme då och fram och sedan vaknar för lite bus och mat. Men då sover han ju längre på morgnarna med. Och det tackar inte vi nej till.

Felicia går runt och säger att hon är trött så blir väl att lägga henne här snart :)
Resten utav kvällen blir lugn.
Tänkte ta ett bad för ovanlighetens skull tror jag.

Nu ligger oxfilen i marinad till nyår också. Mumma. Ska bara se om jag hittar någon god efterrätt att göra. Förrätt vet vi redan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0