fredag

usch, har dåligt samvete efter denna natt..
jeff sov på madrassen inatt medan jag och felicia
sov i våran bäddsoffa.
jag tryckte nästan upp mig i hörnet och hon låg i mitten av allt.
sen bullade jag upp med kudde och hennes stora häst på kanten.
så frågade jag jeff inte bara en gång utan ett antal om han var säker
på att hon inte kunde ramla.
hon låg ju trotsallt så pass långt in.
men var ändå orolig.
och visst i helvete vaknade jag av en duns vid 2 inatt och pluttan låg på golvet.
fy fan så dåligt jag mådde!
men det gick över fort iaf och hon somnade om.

hon vaknade riktigt tidigt imorse.
var mindre kul.
självklart skulle hon vara envis med att hålla sig vaken
trots att ögonlocken ville vara stängda.
tillslut gick vi in till hennes rum vid 7.
efter mycket om och men somnade hon om efter en timme lite mer.
ganska direkt efter att jeff varit ute med arnold och åkt till jobbet.

men klart som fan att vällingen skulle ta slut samtidigt som jag skulle
försöka att vända på mig för mer plats åt magen.
så då var det klart att hon skulle vakna igen. så typiskt. haha.

vi låg iaf och myste och sedan kollade vi lite på monsters inc,
tills hon stängde av den bärbara dvdn och jag tog den.
vet inte hur många gånger vi sagt till henne om att hon inte får göra så.

nu har vi iaf fixat iorning här hemma och sitter framför barnprogrammen.
felicia har ätit lite köttbullemacka och yoghurt med puffar.
bra det!


så jäkla tråkigt väder ute idag.
men vi ska nog ut en sväng sen ändå
om den lilla damen går med på det.
mamma och tindra ska ju ta arnold sedan med :)

jeff slutar inte fören vid 18 ikväll..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0