lördag

alla gick vi upp vid 8 imorse :)
åt frulle och hade det mysigt.
sedan kom mamma och tindra bort
staxt efter 11.
tog sedan bilen till ikano.
där blev jag,mamma och tindra avsläppta.
felicia hängde med jeff för att köpa lördagsgodis
på tempo tallen och sedan hem till pumba :)
vet ju hur snabbt hon tröttnar på att gå i affären.

köpte iaf massor med saker till pluttan.
ett svärd så hon slipper sitt gamla.
denna gång blev det ett riktigt sjörövarsvärd. hehe.
ett par tunnare vårstövlar och sedan gummistövlar med hello kitty.
ett par skor till mig med.
sedan blev det en fin pyjamas,örhängen,tröja och halsduk med dödskallar.
tror det var allt.

jeff och felicia hämtade oss vid 3 igen.
så var där ett tag,(kändes i magen)
släppte av mamma och tindra.
åkte hem,pumba var där. de åt lite mat.
sedan knallade jag och felicia bort till mamma.
tyckte efter ett tag att felicia kändes varm.
tog tempen,visst fan hade hon feber.
39,5. mamma hade inte suppar till henne.
så jeff och pumba kom hit med några.
tyckte att hon hade varit lite väl pipplig och trött.

nu ligger hon iaf i sängen och sover.
febersvamlade gjorde hon med :(
ska ge henne en till supp först vid 11.

nu ska jag ned och prata lite med mamma.
vi sover här inatt, jag och pluttan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0