lördag

gårdagen spenderades genom att kräkas,kräkas och ytterligare kräkas.
hade feber och en jävla huvudvärk som vägrade ge med sig.
den var så stark så jag inte ens kunde sova.
och jag som brukar ha migrän vet hur det är.
men detta var värre.

inatt så blev det inte alls mycket sömn.
gick in och la mig i felicias säng.
sov typ 1 ½ timme som mest på raken.
sedan vaknade jag typ var 15 minut.
hade feber inatt med.

när jag väl gick upp vid 8 så tog jag två panodil och en starkare
tablett mot migrän. ville egentligen inte det men klarar fan inte av
att gå runt med spränghuvudvärk en hel dag till.
så nu är huvudvärken mycket bättre. tack gode gud.
men har istället blivit genomförkyld och nyser hela tiden. haha.
jäkla virus som går nu. jag som trodde jag skulle slippa att bli smittad av prinsessan.
hade räknat med att få sova ut hela denna helg efter en vecka dålig sömn. men nej nej.

saknar min prinsessa massor!
hoppas dagarna går fort till måndag nu då hon kommer hem igen.
och att jag hinner bli frisk. annars vet i fan hur jag ska orka..


ikväll så ska karl ut och äta och sedan kolla hockey.
tror att han skulle en sväng på krogen med.
så typiskt att man inte är 100 annars skulle jag med hittat på något!
får se vad som händer ikväll.
men lutar åt att ligga hemma och spendera kvällen med en
jäkla massa papper till att torka näsan med. haha.
och kaggen med så klart :)

har varit ovanligt lugnt i magen nu faktiskt.
men det sätter nog fart sen om jag känner
det lilla livet rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0