måndag

usch, denna natt har inte alls varit rolig.
felicia har vaknat till och från.
jag har inte kunnat sova ordentligt för jag varit orolig.
var jag som väckte jeff vid 6 imorse.
felicia vaknade till då med.
då ville hon ha yoghurt!
så hon åt faktiskt upp en liten.
men välling och sånt ville hon inte alls ha.

hon somnade om efter 7 men vaknade efter en halvtimme.
hon har typ bara druckit två klunkar med oboy och ätit
nästan en hel piggelin. resten av dagen har hon legat på madrassen.
nu sover hon. gjort det sen halv tolv.
men hon har vaknat tre gånger och skrikit rakt ut.
hon har även börjat tappa en del hårstrån :/
luktar aceton i munnen med.

så om jag inte får i henne mer sedan osv så ringer jag upp.
febern har iaf sjunkit ner till 39.
usch, hoppas att pluttan slipper detta!

 

pluttan försöker iaf att se piggare ut än vad hon är ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0