måndag

somnade sent sen inatt.
gick somsagt upp tidigt imorse.
pluttan ville inte alls gå upp hur sängen.
men tillslut så fick jag liv i henne när jag förklarade
att hon skulle få åka hem till mormor och tindra medan
mamma och jeff skulle åka och kolla på bebisen.

så jeff kom och hämtade oss vid 7 typ.
sedan släppte vi av felicia hemma hos mamma.
fick sitta en liten stund på us innan det var våran tur.
så pirrigt!
allting såg toppen ut!
bebisen sparkade som tusan på en gång.
den kollade till och med på oss så man såg ögonen. haha.
hon vi hade denna gång var riktigt bra.
hon förklarade precis allting hon gjorde.
vi fick se navelsträngen,mjälte,magsäcken,hjärtat,hjärnan.. ja, allt. hehe.

vi vet även könet :D
men tänker inte säga vad det är.
men vad tror ni? tjej eller kille?



en helt underbar känsla var det iaf.
alltid lika spännande.
denna gång så kändes det faktiskt att det blev lite varmt på magen.
bara hört att det kan kännas så när man gör ul, men nu vet jag :)

efter så skjutsade jeff hem mig till mamma igen innan
han åkte vidare till jobbet på en gång.
mamma och tindra gick vid 11 typ till dagis respektive jobb.
jag och felicia stannade kvar med hampus och fanny som var hemma.
vi la oss i sängen vid 11 typ. och vet ni?
både jag och felicia somnade som stockar efter 20 minuter.
fy fan så skönt det var, välbehövligt.
sov i närmare två timmar.

när klockan var efter 3 så tog vi bussen in till stan.
jag,felicia,hampus och fanny.
hampus skulle träffa ove för att vaccinera sig eftersom de ska
åka till thailand i två veckor (!) snart. fuskigt!

medan vi brudar gick på stan.
fick sedan skjuts hem av jeff som hämtade upp oss efter jobbet.

nu ligger jeff i badet medan jag försöker få felicia att varva ner lite.
inte det lättaste. hon är inne och släcker lampan hos jeff och springer
hit fram och tillbaka och säger att han sover. men sedan skriker
hon att han ska vakna. haha. skitunge.

denna dag har varit toppen iaf :D
vi kan nog inte vara så mycket gladare just nu.
felicia är också överlycklig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0