onsdag

somnade tidigt igår, vid halv 11 typ tror jag :)
men sov verkligen som en kratta!
felicia kom in och la sig vid oss vid 12 typ.
jag lyckades somna om rätt så fort.
men resten av natten vaknade jag typ två gånger i timmen.
var uppe och gjorde lite allt möjligt.

jeff låg och snarkade som en riktig björn, och felicia
hade armen över min hals. hon älskar när man ligger tätt som satan.
vid 5 så gav jag upp och var vaken tills pluttan vaknade vid 7 typ.
då gick vi in i hennes säng och la oss. hon drack välling.
och självklart så lyckades jag slumra till då. men det var det sista pluttan ville.
då skulle vi minsann vara vakna ;)

jeff har åkt till jobbet. han började vid 10 idag.
felicia och jag sitter och kollar på barnprogram för tillfället.
mamma kom med arnold imorse igen så han ligger bredvid mig här i soffan :)

mår inte helt 100 idag heller.
mår illa titt som tätt och trycker på i magen.
får se vad vi hittar på.
kan nog bli rätt så lugnt innan jeff kommer hem.
vi ska ut med arnold iaf.
man kan ju alltid hoppas att felicia
vill sova en liten stund på middagen sen. hehe.

felicia ville inte alls gå till dagis idag.
är ju faktiskt hennes sista vecka på dagis nu.
så tänkte att hon skulle dit en sista gång imorgon
och vara där hela dagen typ.
så hämtar jag och jeff henne tillsammans och tar med oss
alla saker som hon har gjort under tiden och alla kläder
osv som hon har där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0