söndag

fullt upp hela dagen, minst sagt! :)

vid 12 så tog vi bilen och åkte ut till ljungsbro där vi
somsagt var bjudna på middag.
riktigt gott!
och träffade mina efterlängtade syskon.
felicia var riktigt blyg i början, vilket hon brukar vara.
men släppte rätt så fort som vanligt och sen var det full fart.

emil och oscar :)

ronja :)


felicia var helt tokig i pernillas bullar.
slank ner en och annan.
wille var hack i häl, ifall hon skulle tappa något. hehe.



MIN PRINSESSA! ♥

när klockan var efter 15 så var det dags att åka vidare.
åkte och hämtade upp mamma och tindra för att sedan åka in till stan.
felicia somnade i bilen och sov tills vi kom fram till stan.
då dröjde det inte länge innan hon blev pigg när hon förstod att vi skulle bowla!
hade bokat bana vid 17, men kom dit vid halv så vi började då.
brudarna tyckte att det var skitkul! :)



titta vilka snygga skor vi hittade till dom, felicias var lite stora bara.










haha, dålig förlorare?
räckte visst inte med en andra plats (!?)

när vi hade spelat färdigt så åkte vi till braskens där vi åt på mcd.
sedan släppte vi av mamma och tindra på vägen hem.

nu är vi hemma och ska göra oss reda för sängen.
jeff ska visserligen ut och springa nu. duktiga karl!
imorgon ska vi upp tidigt!
jeff ska vara på jobbet vid 6,
sedan ska vi lämna felicia hos sin mormor då jag och jeff
ska åka till US på ultraljud vid 7.45. så spännande!
undra om de kan se om det blir en kille eller tjej? :)
felicia kunde de iaf inte se på för hon låg på lustigt. hehe.
jag har mina aningar iaf.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0