söndag/måndag

igår så var vi somsagt hemma hos jeffs pappa och bror i igelfors.
tim fyller nämligen 25 år idag.
arnold hängde även med dit.
vi åkte väl därifrån närmare 5 typ.
sedan när vi kom hem till linköping igen så släppte
vi av arnold hemma hos hampus.
för vi var nämligen bjudna på middag hemma hos melissa och hampus och svea.
med tanke på att arnold och svea inte träffats någon gång innan
så tyckte jag inte att det var någon idé att ta med honom dit.

när vi väl kom dit så blev vi bjudna på potatisgratäng med kyckling. mumma.

tog även lite roliga kort :)



spelade även cluedo. roligt spel.
kom hem rätt så sent. hämtade upp arnold på vägen hem.


idag så vaknade jag rätt så skapligt medan karln sov vidare.
mamma kom framåt lunch och hämtade arnold.
vid 14 så var vi i johannelund för att hämta upp melissa och hampus.
vi åkte en sväng till öb. ville ha tag i den där jäkla goda salsan.
men självklart fanns den inte ;(
efter så åkte vi till jeffs jobb och hämtade en del banankartonger.
så, nu är det bara att börja packa. fy satan..

åkte hem till melissa och hampus igen sedan.
där fikade vi. sedan blev det så att vi blev kvar där idag igen. hehe.
så vi åt tacos och spelade cluedo och snackade skit.
kollade även solsidan!
meningen var att vi skulle tagit en massa fina bilder på magen, mig och jeff.

men..vi gjorde en impuls istället och åkte till jönköping efter 21 och
köpte en bugaboo vagn :)
haha, sånt gillas..
melissa hängde även med.

vi kom väl hem runt 12 sedan och då var det bara att krypa ned i sängen.
jeff började vid 7 imorse. han skulle egentligen slutat vid 18 idag.
men det var tydligen 2 stycken magsjuka så han måste jobba till 20 :(
mamma kom och lämnade arnold vid halv 9 imorse.
nu ligger jag,arnold och rocky och slappar framför tvn.
jag börjar få huvudvärk igen. vilar upp mig lite innan det är dags för att städa.


felicia kommer hem vid 16 idag iaf!
fy fan så skönt det ska bli att få hem våran prinsessa.

juste, är alla hjärtans dag idag också ju ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0