tisdag

felicias feber var uppe på 39,5 igen igår när hon hade vaknat
på dagen. så gav henne en supp.
sedan så försvann faktiskt all feber förvånadsvärt snabbt.
den var bara på 37,4 senare på kvällen :)

men idag är hon riiiktigt seg. hon ser inte speciellt kry ut.
och hennes sabla hosta har blivit värre också.
och näsan rinner en stup i kvarten.
så hon är helt röd under stackarn.

nu ligger hon på madrassen och kollar på monsters inc och
skiftar lite genom att kolla på drömmarnas trädgård på tvn emellanåt. hehe.

emmy är även här hon med.
mamma ska ha jouren inatt och fanny är på ullared
men kompisar och hampus sover ju alltid så länge.
så hon kom hit istället. så vi ska nog sova hemma hos mamma inatt tror jag.

tänkte försökt få med mig pluttan ut på en promenad idag för vädret
såg så lovande ut förut med sol.
men självklart har det börjat att snöa nu :O så typiskt..
så tror nog att jag skjuter upp den där promenaden till lite senare isåf :)

tänkte se om pluttan vill sova lite middag nu.

det lilla livet lever för fullt inne i magen idag!
känns som den ligger uppe i halsen redan. haha.
livmodern har blivit ganska så stor på sista tiden.
men det har ju vuxit så snabbt.
känner på mig att denna bebis kommer komma lite
tidigare än beräknat faktiskt.
och att den kommer vara större än vad felicia var
när hon kom till världen.
men, det återstår att se :)
bara en känsla jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0