tisdag

blev en rätt så jobbig kväll igår.
när det byggs på mer och mer så brister det tillslut.
skönt att jeff finns iaf. så skönt att känna stöd från honom.

inatt har jag knappt sovit alls.
felicia låg bredvid oss. så mysigt, och sen när hon varit hos sin far
så har vi båda saknat henne så mycket med.
men jag låg skavfötters med dom så det inte blev allt för trångt.
felicia har pratat en hel del i sömnen. om jeff och mig, drömt mardrömmar också.
men en av gångerna började jag nästa gråta när hon pratade i sömnen.
hon sa nämligen så stolt : "jag ska bli storasyster!"
vårat älskade hjärta. hon tänker nog en hel del på det.
och hon kommer bli världens bästa storasyster!
överbeskyddande tror jag :)

jag var vaken när jeff åkte till jobbet straxt efter 6.
sedan lyckades jag somna om.
felicia vaknade vid 8 sedan låg vi bara och myste en massor.
hon dansade som en riktig tok.
och självklart var jag tvungen att filma också så hon själv skulle få se på det. haha.
lite självkär kanske.

mamma kom och lämnade tindra här runt 1 tiden.
så lekte tjejerna för fullt medan mamma gick till centrum och lite.
så hon var här i lite mer än två timmar innan mamma kom.
tjejerna gjorde bla pärlarmband. superfina.
men var lite pilligt för dem så jag fick hjälpa till en del.

mamma och tindra och arnold stack härifrån vid 5 typ.
sedan kom jeff hem från jobbet.
så vi har lagat hamburgare.
felicia lyckades vända upp och ned på hela tallriken på mattan.
hon såg helt förskräckt ut. fråga mig inte varför för det är alltid
sådant som händer titt som tätt. inget man blir arg för.

jag kräktes efter maten. kanske daga att börja med primperanen igen..

knodden i kaggen har hållt på en hel del under dagen.
tänkte lyssna på hjärtat sen :)

nu har felicia och jeff tvättat av felicias cykel så nu blänker den riktigt fint!
felicia är såå stolt över den.



nae, nu är det dags att ta på pluttan pyjamasen och lägga henne i hennes säng :)
ikväll blir det att lägga sig tidigt. men ska iaf försöka se programet på 5an klockan 21.
tyckte det var rätt så intressant när vi kollade på det förra veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0