torsdag

jeff sövde felicia i hennes säng igår kväll.
de låg och läste böcker.
hon sov faktiskt hela natten i sin säng!

jag vaknade vid 4 imorse av att rocky gick in i sin låda
och grävde i sanden i säkert 10 minuter.
jag höll på at bli tokig.
så kunde inte somnade om fören halv 6 typ.
sedan dröjde det inte länge innan jeffs klocka ringde
straxt efter 6, då det var dags för honom att åka till jobbet.
då tog jag min kudde och felicias välling och gick in och la mig bredvid henne.

när jag kom in så låg hon med sit täcke över huvudet.
hon sov nämligen med sin nattlampa i fönstret tänd inatt.
så hon hade nog legat vaken en liten stund.
jag drog upp täcket och titta på henne så säger hon
"mamma, felicia ska bli storasyster!"
lilla pluttan. vet inte hur många gånger om dagen hon säger det.
så söt så!
hon lyckades somna om fort.
sedan vaknade hon inte fören 10 typ :O
då hade jag legat vaken en stund men ville låta henne sova ut.

jeff slutade vid 12 idag.
så gjorde mat när han kom hem.
jag kände mig febrig så har legat mycket på madrassen idag
med duntäcke och kläder.
felicia badade när jag sov.
sedan kom hon och kröp ned bredvid mig och somnade efter inte ett allt för långt tag.
jag låg och höll om henne hårt.
hon åkte ju nämligen till sin pappa.
lite efter 16...vi gick och mötte honom.
fy fan vad jag hatar dessa torsdagar-måndagar.
mår skit när inte hon är med mig.
min prinsessa.

slappat hela kvällen.
kollade nyss på sveriges värsta bilförare och fick skratta en del.
nu är det svensk maffia.
blir att försöka lägga sig skapligt sen. försöka iaf.

ett riktigt skitväder har vi haft idag!
snöar igen! fy fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0