torsdag

rocky har levt tusan hela natten.
har viljat döda honom en och annan gång kan jag lova.
så jobbigt när man precis har lyckats slummra till sen så börjar han igen..
vaknade iaf innan 6 imorse och kunde inte somna om.
väckte jeff så han åkte till jobbet innan halv 7.
sedan låg jag och väntade på att pluttan skulle vakna.

runt 8 som de flesta mornar vaknade hon.
mamma kom och lämnade arnold innan 9.
felicia blev överlycklig och ville att hon skulle ta av
sig ytterkläderna och komma in och leka. hehe.
men hon gick till jobbet på en gång.

jag och felicia plockade iorning och gjorde en god frukost
osv.
jeff slutade vid 12 idag och kom hem direkt efter.
sedan dröjde det inte länge innan mamma kom.

jag och jeff åkte iväg vid 13 typ. hade en extra tid till bm vid 13.30.
gick bra. men har bara gått upp 0,5 kg sen inskrivningen.
men det ska nog vända snart :)
lämnade även urin som ska på odling.
våran bm skulle prata med läkaren ifall jag kanske kommer behöva lämna
prov en gång varje månad nu framöver med tanke på att jag haft
njurbäckeninflammation och problem med urinvägsinfektioner osv.
för att vara på den säkra sidan.
bebisen mådde iaf bra. pulsen låg på 152 ungefär :)
den vilden ville inte ens ligga still när maria kom med dopplern. busunge!

vi stannade för att handla lite på hemvägen.
när vi kom hem så hade felicia somnat när mamma
och hon var ute med arnold.
mamma hade dragit upp felicia i vagnen uppför trappen så hon
stod på balkongen. haha.
hon måste varit riktigt trött.

jag lagade stuvade makaroner med köttbullar.
när mamma skulle gå till jobbet igen så väckte vi pluttan.
men hon ville inte äta något nu.
jag och jeff har ätit iaf.
jeff har sovit en stund nu.

så är väl dags att ta tag i städningen här hemma.
jippi!
mår så otroligt dåligt när det ser ut som det kan göra ibland.
men har ingen energi känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0