fredag

pluttan somnade SENT inatt.
förstår inte, titt som tätt vägrar hon att somna.
precis som att det är något som skrämmer henne.
medan de andra kvällar går hur bra som helst.

jag somnade inte fören 2 eller något och vaknade
som vanligt titt som tätt.
när jeffs klocka ringde 8 imorse så sov felicia fortf.
så skönt! gick in för att lägga mig bredvid henne.
men lyckades aldrig somna om..
pluttan vaknade sedan vid halv 10 iaf.
och med tanke på när hon somnade så var hon rätt
så trött ändå. men envis som alltid ;)

hon lyckades sova middag efter drömmarnas trädgård iaf.
och vet ni vad hon gjorde innan?
jo, hon sjöng bä bä vita lamm för lilla knodden i magen.
herregud en sån bra storasyster hon kommer bli!
jag började typ gråta. min stora tjej.

hon vaknade vid 3 igen och ville ha glass.
med lakritssmak. det är typ det enda hon ätit idag.
och välling.. hatar när hon är inne i dessa perioder.
hon kollade på tjorven och la sig ner i sängen direkt efter.
och nu halvligger hon och kollar på monsters inc på sin
bärbara dvd. hon skrattar lite då och då :)

vi båda väntar på att karln i huset ska komma hem.
han slutar inte fören 6 ikväll..sedan ska vi mysa en massa!
och äta taco faktiskt. inte alls ofta man gör det nu för tiden.

i helgen ska vi hitta på lite saker, alla 3.
jag är så jävla lycklig över hur situationen är
som den är just nu. ingenting kan komma mellan den.
är så lycklig över att må helt underbart psykiskt under denna
graviditet. ingenting som kan knäcka mig denna gång som förra.
känner mig stark!

och du, det spelar ingen roll hur mycket du än håller på.
för du kommer ingenstans ändå.
visar bara mer och mer hur patetiskt du är som människa.
jag bara ler :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0