lördag

vaknade när jeffs mobil ringde imorse.
han åkte till jobbet. jag kunde inte somna om..
fick så jävla ont i huvudet. så, låg i soffan typ heela dagen.
var en riktig slappfis.

jeff fick ett ordentligt städryck när han kom hem från tempo och expert.
medan jag låg i soffan och tyckte synd om mig själv. haha.

framåt kvällen åkte vi iaf och köpte mat.
finmiddag som jeff så fint kallade det.
vet inte om burger king är finmiddag, eller?
men det funkade iaf ;) blev riiiktigt mätt.

meningen var att jag och jeff skulle bowlat eller något ikväll.
men eftersom jag inte kände mig riktigt kry så ska vi ta det nästa helg.
så kan felicia vara med också :)

shrek 2 var på tv så låg och kollade på det efter maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0