lördag

jaha, då var det 2011 då :)
detta år kommer bli ett bra år.
detta år är det år 3 stycken blir 4.
japp, ni läste rätt. vi väntar tillökning i juni,
så prinsessan ska bli storasyster.
hon kommer bli den bästa storasystern av alla.

hon pratar redan med magen.
häromdagen så pussade hon på den och sa:
"hallå, vad gör du?" haha.
sen nämner hon titt som tätt att mamma har en bebis i magen.
sen har även hon självklart fått lyssna på bebisens hjärtljud.
köpte nämligen en liknande doppler för en vecka sedan så
man kan lyssna på det lilla livet. så mysigt!

ultraljud var vi på för 3 veckor sedan. var en livlig varelse i magen kan vi lova.
direkt när vi skulle kolla så levde den som tusan och kliade
sig i ansiktet. men sedan när bm ville att junior skulle röra på sig mer
så vägrade den. haha. men tillslut så vände den ryggen till.
så, det är en bestämd rackare. redan ;)

jag har mått riktigt dåligt från början.
därför jag ej jobbat mycket osv.
har kräkts varje dag nästintill.
och tabletterna och annat därtill har ej hjälpt.
så man tycker det är dags att vända snart..


en liten plattfot ;)




nyåret igår firades här hemma.
fanny var här och åt mat med oss.
riktigt gott!
efter ett tag så började jag känna mig febrig så
jag somnade. frös som satan.
men vaknade tjugo i tolv och bestämde mig för att
vi skulle ut ändå. så, vi tog med oss raketerna och det vi
hade köpt och kameran för att gå ut och möta upp melissa och
hampus som var hemma hos solbritt.
men inte var vi smarta nog att kolla ut genom fönstret först.
men att det skulle regna är inte det första man tänker på när det
ej gjort det på två månader typ. hehe.
så ja, kallt som satan blev det.

men vi knallade sedan hemåt och jag ringde felicia.
saknar henne så jag spricker.
mitt lilla hjärta..
hon hade tydligen varit riktigt rädd för raketerna.
hon sa att de var livsfarligt. haha.
tror hon lärt sig det ordet av mig ;P
eller okej, jag vet..



denna dag har varit en riktig slappardag!
vet inte hur länge sedan det var som
man bara låg kvar i sängen hela dagen med
sovkläder :P
känner mig riktig rastlös om jag ska vara ärlig men..
det kanske kan behövas det med ibland.
att bara ta det lugnt :)
kollade på braveheart förut.
är nog ta mig fan den bästa filmen som gjorts!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0