måndag

vaknade rätt så sent även denna dag.
mamma hade ringt innan 9 imorse såg jag så jag ringde upp.
då säger hon att hon,tindra och arnold ska komma och våldgästa mig.
så det var bara att plocka undan och bädda så gott det gick.
ser nämligen förjävligt ut här hemma om man frågar mig.
eller okej, inte nu för nu har min karl städat ;)

de kom iaf vid 11 typ och stannade tills efter att prinsessan kom hem vid 4.
hon blev superglad. hon och tindra började leka på en gång.
för fullt!
men dröjde inte så länge innan vi gick ut.
då jag,jeff och felicia skulle till affären och mamma och tindra hängde med.
släppte bara av arnold hemma hos mamma först.
tindra blev tjurig när vi skulle hem.
vi lagade iaf potatismos och kassler i ugnen när vi kom hem.
blev supergott!
felicia åt ingenting då hon åt en massa med jalla drickyoughurt och flingor istället.

nu ligger iaf pluttan inne i sin säng och dricker välling, med buzz bredvid sig.
vet inte hur många gånger vi fått höra att hon älskar oss, massor sen hon kom hem. hehe.

nu ska jag kolla upp lite kryssningar tänkte jag :)
karln ska kolla på idrottsgalan eller handboll sen.
jag får väl kolla på någon film på datorn eller nåt.

är fortf propp propp sen maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0