måndag

idag är jag riktigt irriterad.
som vanligt på en person som älskar att provocera
och alltid ska göra allt för att göra mig irriterad.
usch!

felicia är iaf hemma nu. så underbart!
hämtade henne i ekholmen centrum vid 4.
jag,mamma och tindra gick dit för att handla lite.
min bror hampus fyller nämligen 17 idag så felicia
valde ut en tröja och kort till honom. en gul tröja blev det.

felicia hade tydligen inte ätit något efter 12 (!) idag.
så vi gick och köpte en korv med bröd på en gång.
erbjuda något skadar ju aldrig..4 timmar utan något är ej spec bra.

innan 5 så gick vi hem till ove och alla för kalas för hampus.
vi kom lite tidigare för att mamma skulle hjälpa till lite med den
varma smörgåstårtan som blev superhög!

felicia lyckades låsa in sig i hampus rum förut när hon lekte med tindra och jollan.
men hon var så duktig min älskling!
superlugn och vred om nyckeln åt rätt håll efter en stund.
sedan log hon bara när hon kom ut. medan jag var lite smått rädd..

felicias far sa att hon hade varit lite lös i magen häromdagen men
att det var bättre nu. tjena säger jag bara, pluttan bajsade 3 gånger
på knappt 3 timmar. stackars prinsessan. jäkla magsjuka som ska komma..
men det är sånt man får ta!
synd om henne bara. hon ska alltid drabbas av skit.

vi kom iaf hem för knappt 30 minuter sedan och hon har druckit
majsvälling eftersom det är det dom ska ha när de är lösa mer än
någon annan välling. så det hjälper förhoppningsvis lite :)

jeff duschar och jag ska fortsätta mysa med min underbara prinsessa
som sitter med min mobil och kollar på saker som hon har filmat :)
underbara unge! som jag saknat henne. usch, men nu är hon hemma iaf.

bebisen rör sig för fullt i magen just nu. kanske är irriterande när datorn ligger på. hehe

idag är det en vecka kvar till UL!

om det nu är olämpligt att ta med en tvååring på bowling
en lördags eftermiddag så vet jag inte vad det är
att dricka i hennes närhet!?
man har ett ansvar som förälder.
sådant kan man passa på att göra när man inte har barnet.
spelar ingen roll om det var "lite".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0