söndag

pluttan somnade bredvid jeff i bäddsoffan
och jag låg på madrass på golvet.
till och med den är mjukare än bäddsoffan.
så har lite lättare att sova i den.
fast inte för mycket... ligger fortf vaken några timmar om
nätterna och har svårt att somna om.

felicia vaknade vid halv 9 typ och kröp ner bredvid mig och
ville kolla på toy story.
sedan blev det full rulle :)
hoppade i soffan och ner på mig på madrassen.
mindre skönt kan jag lova. hehe.

när jeff vaknade efter ett tag så badade han.
sedan var det bara att fixa iorning sig och ta bussen vid 12.
åkte hela vägen bort till skägget.
pappa mötte oss vid hållplatsen sedan gick vi till
djuraffären. väl där inne väckte vi felicia för hon
hade somnat på bussen.
hon tycker det är så kul där inne.
med alla fiskar,kaniner,marsvin,fåglar,råttor,ormar och ödlor.

sedan så gick vi bort till max för att vi skulle käka lite.



en glad plutt som väntar på att få sin mat :)

felicia tyckte det var jättekul att träffa sin morfar.
vi gick runt lite överallt efter maten.
jävlar vad halt det var ute!
pappa hann precis ta tag i mig innan jag druttade på rumpan.

vi gick sedan bort till bussen igen och pappa trampade hemåt.

väl hemma så började jag frysa till max som jag gjort till och från
sen nyår. så la mig på madrassen med två duntäcken och
somnade och sov i typ två timmar.
när jag vaknade vid 7 så hade pluttan precis somnat.
skönt för henne då jag antar att hon var riiiktigt trött.

straxt efter 8 gick jag ut på en långpromenad med mamma,
emmy och arnold.
emmy hängde med hem så nu sitter vi här jag,jeff och emmy famför tvn.
är wallander-indrivaren. verkar vara riktigt bra!

hoppas att värken i magen försvinner lite iaf till imorgon.
blir att lyssna på bebisen innan vi ska sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0