söndag

sov till 10 imorse. skönt det!
saken som jag inskaffat till jeff mot hans snarkningar
åkte ut på något sätt ifrån hans snok inatt så ja,
en och en annan snarkning blev det allt.
men det fick han för med ;) haha.

idag har vi gått igenom en och en annan kartong av felicias
babykläder osv. herregud vad mycket man hade till henne!
förstår inte varför jag sa att hon knappt hade kläder.
jag måste varit blind. haha. och så smått allt var!
kan inte förstå att felicia ska bli storasyster i juni. underbart!

igår så kollade vi också igenom en massa av felicias kläder.
hittade även mammakläderna då. det var mer än vad jag trodde.
så idag har jag på mig en ljuslila tröja med trycket bebis vid magen.

innan 3 så åkte vi bort till pappa.
så nu är vi här och har ätit gratäng med biff, var gött.
mättande om inte annat.

men nu ska vi åka och handla innan hemfärd.
ikväll blir det att slappa och bara mysa.

imorgon kommer våran prinsessa hem!
fy satan så underbart! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0