söndag

vaknade tidigt imorse och låg och vände och vred på mig.
jeff låg bredvid mig och snarkade. hehe.
han vaknade efter 10. sedan åkte han iväg till jobbet
för att beställa varor.
jag var så grymt sugen på kebab med bröd från johannelund,
redan igår egentligen men han skulle köpa med sig det
efter jobbet :)
kjella skulle även med hem.
de kom hem hit och käkade sen drog de på en gång.
till pumba (kom igen nu britt-marie).
så, där har min karl hållt hus hela dagen.

under tiden har jag suttit här hemma.
kollat på tv och sovit lite till och från.
är riktigt rastlös men vet i tusan vad jag ska hitta på.
men hoppas att jeff kommer hem snart för då ska vi
åkte och handla en massa mat! jippi..
får passa på när prinsessan är iväg.

imorgon kommer hon hem!
och herregud så skönt det ska bli!
saknar henne så jag har ont..hatar detta..
hennes dörr till rummet står alltid stängt när hon
inte är hemma för klarar fan inte av att se det..

nu ringde han och sa att han skulle komma
hem innan 8 iaf.
får se om jag sticker iväg en sväng innan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0