lördag

tjena allesammans.
denna vecka har vi varit i valdemarsvik där
vi hade hyrt en gammal stuga.
skulle egentligen kommit hem imorgon men vädret blev så otroligt
dåligt igår och skulle visa sig vara det resten av helgen med.
så vi valde att åka hem istället. sedan ska ju även jeff börja jobba nu på
måndag också så det blev nog bäst så. slipper man stressa :)
herregud, undra hur man ska klara sig med dessa ungar nu när jeff
börjar jobba igen. men det ska nog gå bra!
felicia ska ju även börja på dagis nu den 22 augusti med.
det "gula dagiset" som hon kallar det.

tog med mig kameran när vi åkte till valdemarsvik men dessvärre så
hade jag glömt packa ned laddaren. smart!
men lite bilder blev det iaf så de får komma upp så småningom.
veckan har bestått av bad,fiske,kubb,yatzy,kortspel och lite därtill.
på hemvägen igår så stannade vi till i staden där.
gick in i en villervalla butik där jag köpte ett par kläder till felicia.
fanns ingen storlek till eddie.

när vi kommit hem igår så var det bara att packa upp och tvätta och allt.
jäklar vilket berg med tvätt!
vid 18 var vi bjudna hem till ove på tacopaj. jeffs mamma följde med hon med.
var sista gången vi träffade henne igår för imorgon åker hon hem till england igen.
så nu blir det inte att ses fören i jul antagligen..jobbigt.

idag har vi legat lääänge i sängarna. eddie har också varit rätt så trött.
han sov inte alls mycket igår på dagen.
nu ligger han och sover och gjort det i ca 2 timmar om inte mer.
runt 14 tiden idag så åkte vi och storhandlade.
denna gång var det mycket nyttigare mat än det vi brukar köpa ;P
vi ska nämligen börja med LCHF.
så när vi kom hem så lagade jeff en currygryta. riktigt gott faktiskt.
och herrejävlar så mätt man blev!


jeff mår inte så toppen just nu så det får bli en slapp kväll idag..
tråkigt väder är det också. bläää

nää, nu ska jag passa på att kolla om jag hittar något fint
till mig på internet som jag kanske kan klicka hem ;P
känner att jag är värd det. hehö.

på tal om kassler; fy satan så sugen jag är på att tatuera mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0