lördag

har inte sovit så vidare bra inatt. så, inget ovanligt.
enligt jeff har jag visst snarkat en del så kan väl vara orsaken
till att jag hoppade till några gånger inatt. haha.
illa att vakna av sina egna snarkningar...

gick upp vid 9 iaf och la mig i ett bad.
ett bra tag. låg och pratade lite med den lilla bulan (magen).

när jag gick upp så hade även jeff vaknat till liv.
han sa att hans pappa var på väg hit.
han hade gått från jeffs bror som bor i abisko.

och nu kom han precis hit :)
micke hann precis komma innanför dörren nu innan regnet vräkte ned. tur!

nää ni, nu tycker jag att det lilla livet i magen mer än gärna
får komma! perfekt om den passar på nu när inte felicia är hemma också.
så man slipper fixa med barnvakt och så till henne.
men, om jag känner den här lilla ungen rätt så kommer den inte ut
fören tiden vi fått för igångsättning. haha.
känns som den kommer stanna för evigt i magen just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0