måndag

denna dag var vi bara hemma. skööönt!
felicia hade vattenkrig med alla barnen på gården på kvällen.
jeff var även han med.
felicia skvätte tydligen ned alla. men sedan när de skulle ge igen på henne så
hade hon sagt: "snälla,skvätt inte på mig. jag vill inte bli blöt." haha.
skitunge!

under tiden som de var ute så badade jag eddie.
denna dag har han varit riktigt gnällig må jag säga..
knappt sovit något. med tanke på att han brukar sova hela dagarna och
vaknar bara när han ska äta. tvärtemot vad felicia gjorde med andra ord.
så riktigt skönt att det inte var tvärtom så att eddie hade kolik nu när man har ett barn sen innan.

i förrgår tog eddie sitt första bad och även navelsträngen lossnade då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0