måndag

mamma var jättesnäll och tog felicia eftersom linus inte kunde ha henne en natt till.
så hon sov där natten till idag när jag,jeff och lilleman sov på bb.
känns skönt att hon kunde ta henne då ingen annan kunde/ville.

första natten med lillebror var sådär.
blev inte så mycket sömn. jag tror jag sov 2 timmar denna natt på bb.
jeff däremot sov iaf :) och lillebror sov också titt som tätt.
han sov mycket på dagen igår efter att han kom ut.



mamma tog mitt kort igår innan hon gick hem.
sa åt henne att hon kunde köpa lite saker på stan med felicia.
felicia hämtade hon vid 18 på stan när linus lämnade henne.
idag (måndag) så hade de gått på stan och köpt kläder till mig, leksak till felicia
och sedan hade de även klippt henne. superfint! :)

jeff och jag åkte hem med lillebror innan 12 denna dag.
läkarundersökningen gick bra. förutom att hans höfter knakade lite.
sedan hade han gått ned till 3790 gram också.

vi åkte iaf hem. sov lite innan mamma kom med felicia på cykeln hit vid halv 4 tiden.
felicia knakade där nere på dörren.
jag gick ned själv under tiden som jeff stannade här uppe med lillebror.
hon var jätteglad. sedan så frågade jag henne vem som var däruppe.
jeff svarade hon då. sen så frågade jag om lillebror var där med.
men det var hon inte sa han. sedan så såg hon min mage och såg lite frågande ut.
så sa jag att lillebror hade kommit ut från mammas mage och var där uppe med jeff.
då gick hon upp för trappan och in i vardagsrummet.
jag har ta mig tusan ALDRIG sett felicia så lycklig som då.
hon blev helt extas och visste inte vart hon skulle ta vägen eller göra.
det kom till och med glädjetårar längst kinden! :´)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0