lördag

i torsdags kväll tog vi somsagt bilen bort till igelfors.
felicia satt och kollade på kalle anka i baksätet.
och vet ni? hon höll sig vaken enda tills vi kom hem :O
helt otroligt. men lugn som tusan var hon iaf :)
men klart man inte kan sova när man åker förbi så mycket intressant.
nu har iaf jeffs farmor sufletten till vagnen och ska sy den istället.
kommer nog bli skitbra!

kom hem vid 11 typ och somnade på en gång allihopa.
felicia säng har vi nu burit in till vårat sovrum..
eftersom hon alltid kommer upp till oss varje natt ändå.
så hon sover mycket bättre när hon vet att hon inte är "ensam".
nu vaknar hon ingenting.

igår var det ju midsommar.
vi åkte och hämtade upp mamma och tindra i stan straxt efter 14.
sedan styrde bilen mot grebo där vi tänkte dansa runt stången.
jag funderade på om man kanske skulle köra lite små grodorna så kanske
allt hoppar igång. men nej, jag stod över. hehe.
väl där mötte vi upp alla.
dessvärre började det att regna rätt så fort.
så vi åkte hem till mormor och sten och åt mat och firade där resten av dagen.

tror inte vi åkte hem fören efter 22 eller något.
felicia somnade i bilen och fortsatte sova när vi kom hem.
sedan vaknade hon inte fören vid 9.45 imorse.
då hade jag redan varit vaken i ett par timmar.
vaknade nämligen av en otrolig jävla smärta i korsryggen.
så jag gick och la mig i ett varmt och skönt bad. då försvann värken.

felicia vaknade så fort jag badat klart och jeff fortsatte att sova ett tag.
sedan har vi bara slappat hela dagen.
jeff och felicia var ute och hoppade i vattenpölar när det spöregnade ute
under tiden som jag sov. det var jättelooooligt som felicia säger :)

nu är jag ensam hemma igen.
de gick ut i regnet.
sedan ringde han och sa att de var borta vid dagiset som felicia
ska börja på nu i augusti och kollade läget där lite.
felicia har ju varit så nyfiken så.
sedan skulle de till affären.
så somsagt, en riktig slappardag!
men det är ju sånt väder också, inget att hurra för direkt.
åskade lite också förut. nu spöregnar det mest..
blää, får se om felicia lägger sig skapligt ikväll eller om hon väljer
att vara uppe och mysa med oss framför tvn :)



som ni säkert märkt är det inte alls så bra uppdatering på bloggen för tillfället.
men det har sina orsaker. just nu går jag mest bara och väntar på att bebisen vill komma ut.
hatar alla dessa falska tecken. nu får det ta och sätta igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0