lördag

jeff smarthuvudet hade lyckats ta sönder sängen igår medan jag var borta.
han hade "hopp/lagt sig" i sängen när han pratade med mig.
så våran natt spenderades på bäddsoffan i vardagsrummet.
tur att man inte gjort sig av med den. hehe.
var ju perfekt att sova här för då kunde jag ha öppen balkongdörr med ;)
blir ju så otroligt jäkla varm nu för tiden.

vaknade titt som tätt inatt. världens jävla halsbränna som bara blir värre
och värre. tycker den kan ta och DÖ just nu...
så jobbigt när man vaknar av att det känns som hela halsen ska försvinna på en.

jeff sa att han ställde klockan på 9.55 idag eftersom han ska till jobbet en sväng.
men vid 8.55 så ringde det till i den. jag var redan vaken då.
så han hade ställt den fel. men han höll sig vaken ändå :)
nu har han åkt till jobbet medan jag sitter här med magen som har
en hel del sammandragningar just nu. sen i förrgår har det bara blivit mer och mer.

är riktigt jäkla varmt ute idag!
jag känner inte för att vistas ute direkt i denna värme just nu.
känns som jag ska smällta bort.
men när jeff kommer tillbaka lite innan 12 så ska vi åka och hämta hans pappa.
sedan en sväng till ikea för han skulle köpa något där.
efter det så drar vi bort mot igelfors för att skjutsa hem honom och kanske även
stanna där över natten. eller om vi åker hem senare ikväll :)

nää, nu ska jag gå och ta lite frulle.
(mintkrokant) (; haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0