onsdag

inatt kunde jag inte sova så bra. så jävla varmt så det finns inte!
skulle fan behöva 20 stora jävla golvfläktar i lägenheten just nu.
jag hämtade faktiskt felicia ifrån sin säng vid 3 (a)
dumt gjort, jag vet...speciellt eftersom hon sov.
men ville bara hålla om henne!

jag sov lite till och från. sedan fick hon för sig att vakna vid 7.
helt otroligt med tanke på hur sent hon somnade igår.
men det förklarar varför hon är så trött nu istället..
jeff började jobbet nu vid 10.
felicia och jag har plockat iordning och klippt alla hennes långa naglar och
fixat hennes hår. jag skulle få klippa det idag sa hon. vi får väl se om
hon står fast vid det sen ;) luggen är ju rätt så lång om man säger så!

är äckligt varmt ute idag med. vi har balkongdörren öppen och sitter ute
lite titt som tätt. men vi ska gå ut sen. måste det för att få ut henne lite.
om jag skulle varit själv så skulle jag aldrig satt foten utanför dörren just nu.
så jäkla ont och äckligt varmt somsagt.
funderar på att ställa in bordet och stolarna och ställa ut hennes
prinsesstält så hon kan ha lite mysigt där ute. hehe.

idag slutar inte jeff fören vid 20. så typiskt!


min solstråle idag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0