onsdag

hela denna dag har bestått av en massa mys med min prinsessa!

imorse så la vi oss i soffan och kollade på barnprogram.
självklart skulle nalle puh få vara med han också.



min söta lilla minigris!


nu så har iaf min sessa åkt till sin pappa och kommer inte hem fören på måndag!
känns hur jävla jobbigt som helst just nu måste jag säga.
usch... men samtidigt så måste jag passa på att försöka sova ut ordentligt nu.
saknar henne redan så jag spricker..
hoppas att vi hittar på saker dessa dagar nu så man får lite annat att tänka på också.
hennes dörr intill hennes rum stängde jag precis innan vi gick ned för
att öppna dörren när hennes pappa kom. och den förblir stängd tills hon kommer hem.

hon har velat att jag ska rita hennes pappa,oskar och hennes farfar på hennes
rittavla. så gjorde jag självklart så alla gubbarna fick hår.
men det gick inte för sig! iaf inte på hennes pappa för att han hade inget.
han hade bara glitter sa hon! haha..

skickade iaf med den stora vagnen denna gång och sa att de gärna får
tvätta den någon dag. tror felicia skulle tycka det är kul att få skrubba lite på
sin vagn med en massa vatten så den blir ren och fin. men det återstår att se om den är
ren och fin när den kommer tillbaka ;P


nu sitter jag iaf i soffan och väntar på att min karl slutar jobbet och kommer
hem och tar hand om mig. tänkte faktiskt bjuda på en bild på mig själv idag
förresten. det var ju ett tag sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0