söndag

pluttan somnade i sin säng igår och kom in och la sig vid mig lite innan 6 imorse.
då skulle hon berätta allt som vi gjorde igår (som om jag hade glömt). hehe.
hon berättade att hon hade sett tupparnas bajs.
och att hon fick ont i rumpan så därför fick hon sitta på jeffs axlar.
sedan straxt efter så fick tindra med ont i rumpan så hon fick sitta på jeffs rygg ;D
och så berättade hon för mig att jag var världens bästa mamma.
man bara smällter när man får höra sånt från världens finaste prinsessa.
innan 7 somnade hon om iaf.
sedan sov hon faktiskt till efter 10!
så det var tydligen något hon behövde.

vi gick upp och åt frulle.
så gick hon och jeff ut på en gång och lekte i lekparken.
sedan kom de in nu och sa att de skulle gå bort till affären :)
själv sitter jag i soffan och vilar mina satans fogar!
bebisen får mer än gärna komma just nu tycker jag!

vi får se vad resten av dagen har att erbjuda oss.

juste det, bytte ju somsagt vårdcentral till nygatan.
så på tisdag vid 10.45 har felicia fått en tid till
2 och ett halvårs kontrollen. kommer gå toppen tror jag.
sedan så har jag tid till barnmorskan på onsdag vid 13.
så vi får se om jag och felicia sover hos mamma.
så jobbigt att åka buss fram och tillbaka med felicia när
man är höggravid. bättre att hålla sig i stan då kanske..

felicias ögon är förresten bättre idag med :)
så skönt för henne.
men blödningen på vänsterögat har inte riktigt lagt sig än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0