söndag

jaha, då har man varit uppe sen 4 imorse :)
sovit ordentligt i typ en timme inatt.
resten har jag legat vaken och bara vilat.
felicia vaknade straxt innan 5 av att jeff snarkade.
så har varit uppe med henne sen dess nu typ.

och gissa vad jag har gjort?
jo, jag har dammat,diskat och hängt upp tvätten samt städat i badrummet.
kul man kan ha va?
tänkte göra ett sista försök med att "plåga" mig själv idag och
se om det kanske kan sätta fart på saker och ting.
om inte, så ger jag upp.
är riktigt trött psykiskt just nu när man inte kan få den sömn man
behöver och sen när man går och tänker på allt och inget osv.
nåååja, nu har jag och pluttan ätit frulle och snackat en massa strunt :)

nu tänkte vi nog bada lite för att sedan kanske få oss lite sömn.
jeff ligger och snarkar som en jag vet inte vad ifrån sovrummet just nu. hehe.
vissa har det bra ;D

nu börjar felicia prata om sin låtsas kompis "abba" igen.
ibland blir man faktiskt lite rädd.

nää, somsagt, ett bad på det här.
dammsuga kan jag inte riktigt sätta igång med vid denna tid känne rjag.
så, dammsuga och skura golven får jag göra efter att jag vilat lite sen.
tänkte även försöka få med mig karln till ikano huset en sväng kankse, kolla rean lite
och trängas med alla människor.

haha, nu springer felicia runt och säger att hon har "tappat sitt blod,jippi!"
hon hade nämligen en liten,liten,liten bloddroppe på hälen förut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0