tisdag

gårdagen kan beskrivas med ett ord: SLAPPDAG!
var helt jäkla orklös, knappt så jag ens orkade ligga ned i soffan. haha.
nästan läskigt hur trött man kan vara vissa dagar.
men felicia tackade inte nej till en slappdag hon heller :)

igår somnade jag straxt efter 12.
men vaknade vid 4 imorse och kunde inte lyckas somna om.
väckte jeff innan hans klocka hann ringa 6.15.
dröjde inte länge innan felicia vaknade.
men sedan somnade hon om typ halv 8. och det var först
då jag lyckades få lite mer sömn.
sen ringde självklart klockan vid 9 också eftersom vi skulle med bussen vid 10.
så jävla typiskt!!!
försökte väcka felicia men då säger självklart ungen att hon vill sova lite mer.
lustigt att hon alltid vill det när man ska göra något. haha.

tog iaf bussen vid 10.
gick direkt upp till nygatan när vi kom till stan eftersom felicia hade tid på bvc 10.45.
det gick skitbra!
hon vi fick var jättebra och berömnde felicia för hur duktig hon var.
felicia var lite blyg i början men sedan släppte allt.
hon tog upp saker ur en påse och berättade vad allt var.
hon la även till färger på vissa saker utan att hon frågade. hehe.
sedan så fick hon rita,då berättade hon vilka färgerna var och så räknade hon lite.
så bvc sköterskan blev lite paff :P

hon vägde och mätte sig också såklart.
nu var felicia 85.5 cm och vägde 12.2 kg.
LITEN PÅ JORDEN, MEN STOR I ORDEN ;)
hon följer sin kurva bra iaf. det är huvudsaken.
när vi skulle gå därifrån fick felicia välja ett klistermärke.
och det tog sin lilla tid, var bamse så om hon skulle få välja ville hon nog ta alla!

när vi var färdiga så knallade vi iaf bort till mamma.
så nu har vi varit här i typ en timme.
ska nog straxt ned och äta.
inatt så sover jag och felicia här eftersom vi ska till mvc imorgon vid 13.
orkar inte åka fram och tillbaka..
mamma har jouren inatt också så vi tar mammas säng.

nu ligger pluttan på soffan och säger att hon är trött.
oj sorry, menar JÄTTEtrött. hehe.



bjuder på en gammal bild på mig och mitt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0