tisdag

denna dag började med att vi tog bilen bort till igelfors igen hem
till jeffs pappa där även hans farmor var kvar.
vi var ju där för några dagar sedan och lämnade suflett och tyg
eftersom hon skulle sy en ny. så den åkte vi dit för att hämta.
kan lova att vi blev supernöjda med resultaten!! :)



vi åkte väl därifrån runt 14 eller något.
vi skulle åkt hem men vi kikade förbi emilia och olivia faktiskt.
var hur länge sedan som helst som barnen lekte med varann.
och jag kan lova er att det uppskattades en massor.
från båda håll tror jag :)
de badade i poolen hela tiden och bara sprang runt och jagade varann.
ett tag var de lite trötta på varann tror jag.
de hade varsin hink med vatten och diskborste för de tvättade plattorna. hehe.
sedan ska olivia gå förbi felicia som sitter ned på marken.
olivia hade hämtat nytt vatten i sin hink och råkar tappa ut lite, självklart på felicia.
då kläcker felicia:" meeeh olivia! skvätt inte på mig då!"
och jag kan ju lova att hon lät rätt så irriterad. haha.

vi stack hem framåt tidiga kvällen och har bara tagit det lugnt :)
dags att lägga sig i sängen nu tänkte jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0