torsdag

gud så skönt!
kom precis upp från ett bad här hemma hos mamma. det satt inte helt fel.
låter äckligt, men jag väntar in i det längsta med att duscha och bada just nu.
fy fan så otymplig man är! Är vid sådana här tillfällen man önskar att man hade
en dusch. och jag är inte så mycket för att bada i vanliga fall men idag funka det :)

vi sov hos mamma denna natt också då jeff slutade vid 20 igår och kände
inte så mycket sug för att ta bilen och hämta oss.
och min väska lyckades självklart bli tung som bly när jag packade den.
sen har vi inte med oss någon vagn heller. så jag valde att vi skulle stanna denna natt också.
jeff slutar ändå vid 12 idag så då kommer han :)

har väl kanske sovit ordentligt i max 2 timmar som de senaste nätterna.
resten av timmarna så "vilar" jag bara. usch, blir så trött på det här.
nu får knodden mer än gärna ta och komma ut.

juste det, vi var ju hos barnmorskan igår, jag och felicia för att lyssna på knodden och
kolla alla värden osv. allt såg bra ut. nu sa maria att hon nästan var säker på att den
var fixerad. och det tror fan jag med nu för jävlar vad det kan trycka på emellanåt.
hjärtslaget låg på runt 140. så lite lägre än vanligt denna gång.
mitt blodtryck var lika lågt som vanligt. sf måttet var 36 cm nu.
nu har jag gått upp 10 kilo sedan inskrivningen. men käns snarare som 50 må jag lova er!
men mycket vätska har allt kroppen samlat på sig nu de senaste veckorna.

hmm, juste det. tjejerna hade ju avslutning igår så innan vi skulle till bm vid 13 så
åkte jag och felicia med ove hem till ekholmen för att fika.
mamma kom dit efter att hon gått av jouren. blev jordgubbar och grädde. mumma!
sedan var ove gullig och skjutsade tillbaka mig och felicia till stan lagom till bm.
mamma cyklade hem med arnold.


just nu sitter felicia i bäddsoffan och spelar lite på tindras Ipad.
försöker få henne att ta på sig kläder men det går inte ska gudarna veta.
är en bestämd dam det där!
men nu ska jag in och ta i med hårdhandskarna så hon kommer upp så vi kan
äta lite frulle! :)

imorgon ska prinsessan till sin far.
men denna gång är det ju bara till söndag iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0