torsdag

pluttan vaknade straxt innan 8 imorse.
gick upp med henne och käkade frulle och så.
väckte jeff runt halv 10.
har nämligen så jäkla ont i kroppen idag så kan knappt göra ett skit :/
så då fick han gå upp med pluttan.
så jag passade på att få mig lite sömn. vilket faktiskt gick!
helt underbart. sov till 11 tror jag.

mamma ringde då och sa att hon hade dåligt samvete för att hon,tindra,mormor och jollan
skulle gå på teater i gamla linköping så hon ville även att felicia skulle följa med.
men biljettkassan öppnade inte fören 12 så hon kunde inte garantera något.
men vi hördes efter och det fanns biljett kvar.
så felicia blev superglad :D
hon är inne i ett stadie nu när hon ska träffa mormor och tindra hela tiden
och ska prata om hur duktiga,fina och bäst de är. haha. fjäskis ;)


en bild på brudarna innan teatern.
riktigt snygg min felicia gör!

vi åkte iaf hemifrån runt 14 för vi skulle lämna felicia vid 14.30 i gamla linköping.
hon blev riktigt glad när hon fick träffa småtjejerna.
vi släppte av henne där och åkte in mot stan.
hade nämligen en tid hos barnmorskan vid 15.30, som jag verkligen hoppades
mest av allt att jag skulle slippa gå till! men men, det gjorde vi iaf och allt såg bra ut.
den låg så långt ned den kunde och hon förstod att jag hade så ont som jag har.
nu väger jag 83 kilo(!!!!!!!!!!!!!) tror ni att jag känner mig som en riktig köttbulle eller?
herregud, har aldrig och ska fan aldrig väga så här mycket mer i hela mitt liv.
är ju tur att man är gravid iaf och går upp för att ge bebis näring :) hehe.


jag,jeff och magen :)

efter att vi hade varit hos maria så knallade vi in till stan och upp för alla trappor hem
till mamma där hampus var. vi slappade bara i soffan och väntade på att klockan skulle bli
18 när vi skulle hämta felicia i gamla linköping efter teatern.
stack dit lagom tills dess. och de hade haft det superkul.
felicia hade tyckt att det var lite läskigt i början men sedan hade hon lyssnat en massor.
märktes i bilen på vägen hem att hon uppskattade det!
hon hade varit på "pirater" sa hon först. inte så lustigt när teater och pirater låter så lika. hehe.

nu sover prinsessan sen ett par timmar tillbaka.
jag och jeff sitter här i soffan.
men vet ni? nu ska jag lägga mig i ett riiiiktigt kallt jävla bad för jag är
helt sjukt varm. sedan ska jag hoppa i säng :)

imorgon ska vi nog hem till mamma och tindra
rätt så skapligt så vi kan äta lunch och så med dom.
så hinner brudarna leka lite innan de åker till sina pappor.
för felicia ska till sin pappa imorgon och stanna till på söndag.
herregud så fort tiden gått.
känns som man hämtade hem henne igår typ.




en utslagen liten felicia från ikväll :)




vagnen!
visst blev det snyggt? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0