fredag

äntligen är det fredag!
ska bli så skönt att ha karln hemma i helgen.
men mindre skönt är det att tänka på att vi
ska packa! blir nämligen att leva i flyttkartonger
nu tills vi flyttar typ. man får passa på när prinsessan inte är hemma.

sov somsagt hos mamma inatt.
herre jävlar säger jag bara!
om ni bara visste vilket liv det varit i magen.
har vaknat så fort det rört sig. varelsen har tydligen
valt att vända på dygnet nu. snällt va? :)
vid 8 så bestämde jag mig iaf att gå upp imorse.
när jag vaknade så såg jag att jag hade bygt upp en
fin mur med kuddar mellan mig och mamma. haha.
så skönt med mååånga kuddar när man har en stor mage.

så nu har vi varit vakna ett tag. alla 3.
mindre rörelser nu i magen. men det är klart det när
den fått som den vill så morsan är uppe.

tänkte snart ringa felicia. saknar henne så!

underbart väder ute idag. men blåser dock.
får se om det blir att gå en promenad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0