fredag

igår kväll blev det att somna riktigt tidigt! :P
hade så jäkla ont i fogarna.
så från och med nu ska jag tvinga på mig det där jäkla bältet.

pluttan kom in inatt och la sig mellan oss.
dessa jäkla mardrömmar!
jeff började vid 7 istället för vid 9 idag.
pluttan vaknade vid 6 men lyckades få henne att somna
om typ halv 8 sedan var det dags att gå upp vid 9.

vi har redan storstädat och ätit en massa och haft mys.
nu sitter hon framför tvn och kollar på toy story 2.
tyckte hon förtjänade det ;) hon skurade faktiskt också golven och
dammsög med sina städsaker. hehe.

fy sjutton för detta hemska väder det är idag.
fullt med snö när man vaknade imorse.
det första jeff sa när han såg att jag rörde på mig var:
"kolla INTE ut!" haha.

mamma var här för en stund sen och hämtade arnold.
hon var även snäll att borstade bort den värsta snön som ligger nedanför trappan.
tanten under har nämligen gömt undan sin spade.
som vi så himla gärna fick låna när vi än ville.
är så trött på henne så ska bli sååå skönt att flytta härifrån.
på tal om det så är det bara närmare en vecka kvar till flyttdax :O

har lagt in lite färska bilder på pluttan från igår när vi
hade målat naglarna och nu när hon står framför tvn.
hon sa åt mig att ta kort på hennes nya favorittrosor.
men hon hade absolut inte tid att kolla in i kameran. hehe.
förresten så är hon så jäkla lik en av mina småsystrar ronja i visa drag. otroligt!







PAJAS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0