fredag

sitter här hemma ensam framför tvn och proppar i
mig en massor med popcorn och mår skit över att
min prinsessa har åkt till sin pappa. fy fan...superjobbigt.
även fast hon bara åker dit varannan fredag-söndag från och med nu
så känns det som en evighet. hon åkte iaf för typ 40 minuter sen.
men riktigt helt ensam är jag iofs inte nu då det är full rörelse i magen. underbart.

hoppas att felicias pappa håller stenhårt med potträningen nu så
ingenting förstörs. för felicias skull. för framåt, det går det :)

hon fick själv välja kläder som hon ville ha på sig när hon skulle dit.
så här fin blev hon:



hon fick med sig lite popcorn och kolor och en drickyoghurt som hon kunde ha på bussen :)
de skulle också vara med kortet tyckte hon. det var viktigt! hehe.


igår så åkte vi somsagt hem till danne,jenny och jollan.
det var trevligt. felicia lekte för fulla muggar.
hon lämnade knappt jollans rum. vilket jag inte är förvånad över
då det minst sagt är FULLT med leksaker där inne. hehe.
hon hittade även jollans radiostyrda motorcykel som hon åkte runt på
och körde in i allt möjligt. hon tyckte det var så kul så hon hade ingen
koll på vart hon körde utan skrattade mest bara :)

när hennes tårta och kakor och allt stått framme i typ 30 minuter utan
att hon hade ätit så plockades den bort. sedan kom hon och frågade
vart hennes tårtbit tagit vägen. hehe.

vi kom hem lite innan 9 och la pluttan i sängen på en gång.
då dröjde det inte länge innan hon somnade.
jag och karln myste resten av kvällen.

imorse så vaknade pluttan vid 7. somnade om i 10 minuter och vaknade igen.
men idag har hon iaf sovit middag. hon vaknade precis innan hennes pappa skulle
komma för att hämta henne.

nu ska jag gläppa lite på tvn och se om det finns något vettigt
att kolla på. får se om min bror skulle ringa sen med. vi kanske skulle
dit ikväll sedan, jag och jeff.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0