lördag

vaknade skapligt imorse.
karln låg bredvid mig och snarkade och fes.
härligt att vakna till en lördags morgon va? :)

liv har det varit i magen med så låg och njöt lite.
sedan ringde jag till min lilla prinsessa.
men hon hade inte tid att prata just då.
sa iaf att vi skulle till simhallen med elina på måndag.
det tyckte hon skulle bli kul! :)
ska bli så skönt när hon kommer hem imorgon!!

karln har åkt till jobbet för ett tag sedan för att jobba en timme eller så.
jag var uppe en sväng men gick och la mig för en stund sedan igen.
fy fan, tack och lov för foglossningsbälte säger jag bara!
tur att vi hittade det hemma hos mamma igår.
för nu har det börjat att värka en hel del. inget roligt!

men jag tänkte ändå vara lite envis och försöka fixa iorning lite här hemma.
dvs, gå upp och ta på mig bältet och sätta igång med lite städning kanske.
tror ni kroppen orkar det? hoppas ja..

när jeff kommer hem så ska vi nämligen börja att packa för fulla muggar!
jippi. fick veta igår att vi får lägenheten tisdag den 29de iaf istället för den 1 april.
så lite tidigare blir det. skönt att slippa stressa lite iaf. för det är ingen höjdare.

nae ni, nu ska jag upp och bädda och fixa allt.
självklart tänkte jag lyssna på lite musik till också :)
volbeat var ett tag sedan så det får nog bli städmusiken för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0