lördag

runt 19 tiden igår så åkte vi bort för att umgås med danne och jollan.
vi knallade bort till pizzerian och sedan affären för att sedan gå hem
och tjocka oss lite. mycket trevligt.
vi drog väl hem lite innan 23.
somnade rätt så gött när vi väl kom hem.

vaknade titt som tätt imorse. inatt har jag legat och gett jeff
lite smällar för att han snarkade så mycket. hehe.
men inte tusan reagerade han på det ändå.

vi båda gick upp vid 9. jeff åkte iväg till jobbet och jag låg
kvar i sängen. idag har det varit en riktig "bitterfitta dag" för min del.
inte alls varit på humör för att göra ett jäkla skit.
så om någon skulle jävlats med mig idag så skulle det inte varit så smart.
som tur är så är det ingen som gjort det, än.. :)

när jeff väl kom hem så satte han igång med att packa ännu mer.
jag hjälpte också till lite och gick ut till förrådet och hämtade en kartong.
duktigt va? haha.



så här ser det ut inne i felicias rum just nu. fullt med grejer med andra ord!
pluttan får sova mellan oss tills det är dags att flytta på torsdag.
ska bli skönt att vi får nyckeln på tisdag iaf. så åker jag och jeff dit och
städar efter att han slutat jobbet på kvällen. emmy skulle vara snäll
att kolla till felicia här hemma tills vi kom hem :)
sedan på torsdag så får vi se om hon kanske skulle leka med jollan när vi
flyttar. skulle ju vara perfekt. så slipper hon vara med den dagen när det är fullt upp.

vi åkte iaf en sväng till tippen och slängde det sista tror jag?
sen åkte vi till centrum och köpte färdigmackor och åkte hem till mamma och åt upp.
sedan åkte vi hem igen och fortsatte. jeff har även putsat fönsterna. det är han superbra på!

nu sitter vi framför tvn iaf och har ätit. båda är trötta. jeff stackarn har jätteont i ryggen :/
jag känner värk i magen. krabaten verkligen älskar att ligga och trycka på mina lungor också. underbart :)

just de, ni har inte fått en magbild från denna vecka än.
vecka 27.




inatt ställer vi fram klockan en timme. glöm inte det.
då går tiden snabbare tills prinsessan kommer hem imorgon med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0