måndag

pluttan kom hem innan 18 igår.
var tur att vi var hemma eftersom vi räknade med
att hon skulle komma hem vid 18.
märkte lite lustiga saker men det släppte efter ett tag.

hon hade inte ätit sen 13 tydligen så hon mosade i sig några
kycklingkorvar. sedan la hon sig på madrassen och kollade på
hitta nemo, dröjde inte så länge innan hon somnade.

jeff och jag kollade på fenomen och big brother.
sedan så var det dags att sova. men tog ett tag att somna.
jag vaknade en jävla massor med gånger inatt.
men vid 4 så flög jag bokstavligen upp av att det gick ett
billarm utanför på parkeringen. underbart att vakna till.
somnade om men vaknade vid typ halv 6 och kunde inte somna om mer.
jeff åkte straxt efter klockan 6.
och självklart så skulle felicia inte vakna tidigt idag när jag inte kunde sova. haha.
hon vaknade innan 8 iaf.

vi har ätit frulle och fixat här hemma.
nu ligger hon på madrassen igen och kollar på hitta nemo
ännu en gång,med välling. så får se om hon kanske somnar.
hon är trött säger hon.

är fint väder idag, men kallt.
får se vad denna dag har att erbjuda.
vi kanske åker iväg en sväng.
jeff slutar inte fören vid 18..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0