onsdag

äntligen börjar denna dag att lida mot sitt slut.
felicia sover sen en stund tillbaka.
arnold låg självklart där inne och vaktade under tiden :)

är viktigt att hästen som hon fick av jeffs
farmor i julklapp ligger bredvid henne när hon ska somna.

vi var somsagt ute med arnold förut.
gick bra i typ 20 meter tills felicia
började trottsa och skrika som resten av dagen.
idag har hon inte alls varit rolig!
sen är mitt tålamod inte det bästa just nu.
men bara att hoppas på en bättre morgondag.

här kommer lite bilder sen vi var ute iaf:




nu väntar jag på att jeff ska komma hem från jobbet.
får se om han skulle köpa med sig mat idag.
sedan ska jag lägga mig i ett varmt bad med magen!
mamma ska komma och hämta arnold sedan när hon slutat jobbet med.
får se om jag orkar hålla mig vaken till big brother.
efter det kommer jag nog att somna sött!

avslutar med en bild på min stora tjej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0